Selamat Pengantin Baru to Anas & Hidayu

Tanggal 28 November 2010 yang lepas, pasangan Mohd Anas dan Hidayu selamat diijab kabulkan. Tahniah buat mereka yang akhirnya bertemu jodoh semoga kasih sayang berkekalan hingga ke akhir hayat dan dapat melahirkan zuriat yang soleh dan solehah.

Walau tak dapat hadir ke perkahwinan tersebut, me tetap dapat rasakan kemeriahannya sebab ini ialah perkahwinan pertama sahabat kami dalam batch Diamond V iaitu Hidayu. Untuk pengetahuan, me juga sempat berada bersama bekerja dengan pengantin perempuan ketika sekolah dulu dalam barisan kepimpinan pengawas dimana tika itu beliau memegang jawatan Timbalan Exco Kerohanian dan juga Badan Dakwah dan Rohani manakala me hanya Exco Sukan dan Rekreasi. Manakala saudara Anas pula iailah senior kami. Ketika me berada di tingkatan satu, Anas adalah antara senior kami. Suka duka kami ketika zaman sekolah bersama senior tetap dikenang sampai bila-bila.






Gambar ini adalah ihsan daripada Zaid Zidane Photography a.k.a my sekolahmates.....thank u to zaid...

5 comments:

Nakemah San said...

so swetttttt........

engku afnan said...

anda bila plak???hehe

Unknown said...

adodoi... alhamdulillah.. tgh exm time tu, x dpt nk g...

zaid zidane said...

terima kasih afnan..terharu ak tgk..huhu

-ct syami- said...

yes!!! akhirnye dpt gk ak tgk... hehe

Post a Comment

Pages

tabung kampong

Powered by Blogger.

penghulu kampOng

My photo
seorang lelaki bernama engku afnan. orang melayu islam. berumur 20 tahun baru. tinggal di gombak. belajar kat unimap. amik kos building engineering. suka segala seni include lukisan,amik pic,animasi dan grafik. suka order teh o ais limau dan nasi goreng ayam. suka bercakap & bg pndpt. simple but complicated.

orang kuat kg

gOsips pendudOk

banci pelawat kg

tarikh

riuh kampong

alamat kampOng

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!