Steambot

MARI MAKAN STEAMBOT!!

Bagi yang tak biasa makan steambot atau tak pernah dengar steambot, ni me nak habaq mai. Kat Perlis ni makin banyak kedai-kedai makan berkonsepkan steambot dibuka atas sambutan orang ramai. RM10 makan sampai kenyang.Kalo TAK HABIS, bayar dua kali ganda. So, pastikan jangan nak tamak time nak amik. Kalo abis leh tambah. 

Macam mana cara hidangan??
Waiter akan sediakan mangkuk setiap sorang serta bekas rendam makanan. Arang akan dinyalakan dibawah bekas tuh. Waiter akan tuang sup ke bekas, agar sup mendidih. Selepas semua dah setup, beratur gi amik makanan kegemaran (seafood / daging / ayam / sayur / mee / sos ). Dah sampai kat meja rendam makanan korang atau bakar ditengah-tengah bekas. Pas bbrp minit, ngap jerlah makanan tuh...Overall i rate it this kedai 5 star. Best services!!!








Bako kat tengah, rebus kat tepi!!


1 comments:

Edy Fee said...

ayooo advance giler blog..style la..ajar la..nak wat gak.ehhe

Post a Comment

Pages

tabung kampong

Powered by Blogger.

penghulu kampOng

My photo
seorang lelaki bernama engku afnan. orang melayu islam. berumur 20 tahun baru. tinggal di gombak. belajar kat unimap. amik kos building engineering. suka segala seni include lukisan,amik pic,animasi dan grafik. suka order teh o ais limau dan nasi goreng ayam. suka bercakap & bg pndpt. simple but complicated.

orang kuat kg

gOsips pendudOk

banci pelawat kg

tarikh

riuh kampong

alamat kampOng

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!